Recent Posts

Pages

1 Temmuz 2011 Cuma

Abdülkadir Kayalı Eskişehirspor'da

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgAHxk5q8CM7TnkzK5mSHYBSKvdMBt5VLYSIgDx2ZwvDyxrYtMj0FwkWjouNNC6FuZJTuYnj-yCe2izb5ept-biDi8P5OIr4PNg4DpPTCEXmlmf3D_wsp1K8iXwF-3KctogcfgfXPemyop3/s1600/abd%25C3%25BCl.jpg 

Fenerbahçe kulübünden, Sezer Öztürk transferi karşılığında takas edilen Abdülkadir Kayalı ile kulübümüz 3 yıllık sözleşme imzalamıştır.

1991 doğumlu ve henüz kariyerinin başında. Avrupa Şampiyonası'nda yarı finalde penaltılarla elenen U17 Milli Takımı'nın kaptanı. Yüzünden eksik etmediği gülümsemesiyle, güler yüzlü bir olgunluk timsali. Saha içindeki duruşuna ve oynadığı futbola söylenecek çok az şey var. Ama sadece futboluyla anılacak gibi de değil. Çoğu insanın kendine pay çıkaracağı düşünceleri var. Bunları paylaşırken de her zamanki gibi içten. U17'lerin kaptanı sadece futboluyla değil, düşünceleriyle de insana umut veren bir gençliğin geldiğini müjdeliyor.

 Kariyeri

 

Manchester City tarafından teklif almış, denenmeye çağrılmış akademisinde antremana çıkmış ve beğenilmiştir. Ancak o dönemde 16 yaşından küçük olduğu için transfer olamamış ve Ankaragücü'ne geri dönmüştür. 2008 yılında profesyonelliğe geçiş yapmıştır. Sözleşmesini yenilemediği için Ankaragücü tarafından kadro dışı bırakılmıştır ve yeniden PAF takımına gönderilmiştir. Bunun nedeni ise, 18 yaşını doldurmadan yeni sözleşmeye imza atmak istemediğini söylemiş olmasıdır.


2008-2009 sezonun ikinci yarısında Fenerbahçe takımına transfer edilmiştir. Sakatlığından dolayı A Takım ile hiç maça çıkamamıştır. 2009-2010 sezonu başında ise hem A Takım hem de PAF takım ile idmanlara çıkıp A2 Liginde formasını giymiştir, ilk yarının son maçı olan Fenerbahçe-Altay Türkiye Ziraat Kupası müsabakasında A Takım formasını ilk defa giymiştir. Sezonun ikinci yarısında İstanbul BB Takımına 1,5 yıllığına kiralanmıştır.2011 2012 Sezonu başında Sezer Öztürk'e karşılık Eskişehirspora verilmiştir.








Fotoğrafları













2008 yılında  TFF Tam Saha Dergisine verdiği röportaj:
Abdülkadir Kayalı: "İz bırakmak istiyorum"

Röportaj: Cem Zamur
İlk önce futbola nasıl başladığını öğrenebilir miyiz?


Ankara'nın Batıkent bölgesinde oturuyoruz. Her çocuk gibi futbola sokakta başladım. Kulüpte oynamaya başladığımda ise ilkokul birinci sınıftaydım. Üç sene Egospor'da oynadım ama sadece zevk için. Birkaç sene gitmedim, yine de okul takımı vasıtasıyla futbol oynamaya devam ettim. Sonra Ankaragücü'ne başladım. Yaklaşık 7-8 yıldan beri de Ankaragücü'nde oynuyorum. Tüm bunlar babamın teşvikiyle oldu. Ankara'da futbolcu olma hayali olan çocuklar ya Gençlerbirliği'ne ya da Ankaragücü'ne gider. Babam da bana sordu, "Hangisine gitmek istersin?" diye. Ankaragücü'ne gitmek istediğimi söyledim. Yaz okuluna başladım ve devamı geldi.


Devamını okumak için http://www.tff.org/default.aspx?pageID=286&ftxtID=4213

Kaynak : TFF Tam Saha Dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More